Dag 13 van Krokstran naar Grong - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 13 van Krokstran naar Grong - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 13 van Krokstran naar Grong

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

08 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Ingepakt,gegeten en gedouched en na die tijde ontbeten bij Uwe und Sabine ( zo heten mijn duitse buurtjes). Heb nog even de honden uitgelaten en een waterval gefilmd en gefotografeerd.Toen afscheid genomen, viel zwaar we waren in korte tijd vriendjes geworden. Vandaag van Krokstran naar Grong afstand 340 km Stijging/dalingpercentage tussen de 6 en 9 procent.Had ik het tot nu over heerlijke bochtige wegen, nou deze was nog bochtiger, geen 2 km rechtuit.leuke variatie in bochten, lang,kort,dalend,stijgend en s-bochten. Kwam 2 Zweedse motorrijders tegen die me waarschuwde voor regen in dit gebied, zou gaan plensen volgens hun. Dus twijfel aan de kant gezet en doorgereden( wou eerder stoppen i.v.m. zadelpijntjes, krampjes, kleine pijntjes tekens van vermoeidheid)Nou ernorm mazzel gehad achter mij heeft het enorm geregend en ik heb heerlijk weer gehad.Ik begin zwaar verliefd te worden op het landschap hier!!Klein beetje opgehouden door wegwerkzaamheden.@ Martin de auto die langs de wegwerkzaamheden begeleid heet ledebil en op het bord staat Følg Meg.Verder werken hier ook veel dames als wegwerker voornamelijk als verkeersbegeleider maar je ziet ze ook aan het werk als glaskabel of elektriciteitmonteur. Camping lag aan het einde van een lange gravelweg.In het centrum van Grong zag ik een ander camping die zou ik persoonlijk zelf eerder kiezen de volgende keer, locatie is domweg handiger. Dicht bij de winkels,bank en geen gravel.

Groet,
Edwin
P.s. @ Remco volgens Pieter uit Hammerfest zijn de vrouwen in Noorwegen makkelijk met sex maar moeilijk in de omgang geen reden om naar Noorwegn te gaan, de bochten en het uitzicht wel trouwens
@ remy hee wat leuk dat je reageert dat had ik echt niet verwacht

  • 08 Juli 2011 - 16:48

    Remco:

    Te gek om te horen dat je het naar je zin hebt, Ed!
    Scandinavische vrouwen val ik toch niet op, want ik versta ze niet... :)
    M'n saki schiet redelijk op, alleen zit ik te wachten op onderdelen die er hopelijk morgenochtend zijn (oliekeerringen, remblokken en revisiesets voor alle remmen). Complete kuip is schoon en in de was, kappen van het motorblok zitten in de grondverf, achterrem is inmiddels goudkleurig: vet mooi! Ik doe mijn best om m'n saki de komende week af te hebben, zodat ik je kan ophalen bij de grens, anders leen ik de suki van Wiard. Nog veel plezier de komende week en rijd voorzichtig!

    Groetjes Remco.

  • 09 Juli 2011 - 00:49

    Frank B Te S:

    Følg Meg, ik doe mijn best, je reisverslagen zijn leuk om te lezen, succes verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 59302

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: