Dag 19 in Kristiansand - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 19 in Kristiansand - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 19 in Kristiansand

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 Juli 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Vanochtend opgestaan nog vol de pizza van gisteravond. Rustig wakker geworden met een bakkie koffie voor de tent.

Op 2,5km hiervandaan heb ik een motordealer gevonden. Daar heb ik mijn Tijgertje achtergelaten en opdracht gegeven voor een nieuwe achter- én voorband. Een nieuwe voorband gedaan i.v.m. cupping en achterremblokken.

Op advies van meneer Kees alvast bootticket geregeld omdat het hier bouwvakvakantie is, alle Noren gaan massaal boodschappen doen in Denemarken en Duitsland. Gelukkig heb ik een ticket kunnen kopen voor morgenmiddag (dinsdag 12 juli 2011) om 16:30 uur.

Het weer vandaag was lekker zonnig met een windje. Verder zijn hier GELUKKIG geen muggen meer!! ’s Avonds wordt het “gewoon” weer donker, erg fijn voor (mijn) de nachtrust.

Groetjes, Edwin

  • 11 Juli 2011 - 19:45

    Wanda:

    Hey Edwin,

    Wow morgen alweer op de boot naar Duitsland, kunnen jij en Paula elkaar fijn weer snel in de armen sluiten.

    Hou ook de laatste kilometers het rubber onder!

    Dikke kus vanuit Zeist

  • 11 Juli 2011 - 21:20

    Frank B Te S:

    Hoelang vaar je er over en hoeveel km rij je per dag om veilig thuis te komen? m.a.w. doe je er 4 of nog 5 dagen over?


  • 11 Juli 2011 - 22:18

    Mama Mantu:

    Hehe Ed

    Wat fijn dat erhier gelukkig geen muggen meer zijn,dan kan je ook lekker slapen!!

    Ja dat s''avonds gewoon weer donker is, en niet dat het om half"1snachts nog zo licht is!

    Slaap lekker (slamat tiduur)

    He ED het ga je goed,geniet ernog van de laatste aantal kilometers.

    Tot gauw en dan lekker(makan-makan)

    Komt veilig thuis,dikke knufff.

    Mama Mantu

  • 12 Juli 2011 - 19:25

    Wim Buurman Van Tomm:

    man man ik was al jaloers dat je ging ,nu ben ik het op je verslag,geweldig ik hoop je van de zoemer nog eens te spreken bij tommie in amersfoort

  • 13 Juli 2011 - 11:19

    Remco:

    Zozo, twee banden opgereden... da's mannig! :)
    Doe je voorzichtig met je nieuwe banden?
    Tot morgen!

    Groetjes Remco.

  • 17 Juli 2011 - 11:38

    Edwin Vermeer:

    Hoi Wanda, ik ben gelukkig weer heelhuids thuis ondanks het weer. Heb Paula 3 dagen niet losgelaten zoveel hebben we geknuffeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kristiansand

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 59289

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: