Dag 22 van Wildeshausen NAAR HUIS! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 22 van Wildeshausen NAAR HUIS! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 22 van Wildeshausen NAAR HUIS!

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

16 Juli 2011 | Nederland, Amersfoort

Dag 22 van Wildeshausen NAAR HUIS!

Gesmst met Paula. Ik mag pas om 13:00 uur bij de grens wezen. Ze moest eerst “haar klus” nog afmaken. Kon ik nog snel even het dorp in, heb een Zwitsers zakmes gezien wat ik wilde kopen. Aan de buitenkant van het winkeltje, type oud sigarenwinkeltje, stond “Waffen”, dus daar moest ik aan het goede adres zijn. Bij motel afgesproken dat ik iets later zou vertrekken, dus alle tijd dacht ik. De man in de winkel was blij met zijn klant en heeft me alle messen van zijn winkel laten zien, alle voor- en nadelen uitgelegd. Erg leuk, lekker getut en daardoor te laat terug bij het motel. Mijn tassen stonden al op de gang en ik kreeg een soort van standje dat ik te laat terug was. De poetsvrouw had een uur moeten wachten voordat ze mijn kamer kon schoonmaken. Raar, ik was maar 45min. weggebleven. Aangeboden uurloon van de poetsvrouw te vergoeden, dat was niet nodig.

Wel te laat op weg naar de grens; Paula, verrassing, dus doorrijden maar (gelukkig was het nog droog). Afgesproken om 13:00 uur en ik wist niet precies hoever ik van de grens afzat. Dus om 13:00 uur gestopt, getankt en een smsje naar Paula gestuurd dat ik een half uur later bij de grens zou komen. Kreeg een smsje terug “schiet oooop, wij zitten hier al aan de koffie!”. Ze zou samen met Remco komen, dus “samen” dat klonk logisch. Verder gereden en na 20min was ik bij de grens waar we afgesproken hadden. Verzorgingsplaats De Poppe bij het plaatsje De Lutte.

Rijd de afrit af en zie Paula op mij afstormen, man wat was ik bij! Keek wat verder en zag toen 4 motors staan. Waren Marc, Frank én Remco meegekomen in dit kl*te weer!!! Van alle mannen knuffels gekregen, maar de fijnste en de grootste was van Paula! Buiten werden mijn nieuwe banden bekeken, Marc maakte al een opmerking “weinig slijtage na zo’n lange rit”! Bakkie koffie gedronken, broodje -échte Hollandse kaas- gegeten en (kort) bijgekletst want op advies van de medewerker van het restaurant, weeralarm!, zijn we vertrokken.

Ik kan je het gevoel niet uitleggen hoe machtig mooi het is om vier paar koplampjes achter je aan te zien komen. De regen en de wind deerde mij niet meer! Een groot gevoel van vriendschap overviel mij! Vergat zelfs bijna de juiste afslag te nemen. Na 1,5 uur waren we thuis. Marc en Frank haakten als eerste af, Remco heeft me “thuis afgezet” . De hele avond gekletst en genoten van het gezelschap van Paula. Geen tv of andere media aan, ondanks dat ik benieuwd was naar het nieuws.

Groetjes Edwin

  • 17 Juli 2011 - 10:57

    Mama Mantu :

    Hehoi Edwin,

    Wat gaaf zeg dat jij zo bent tegemoet gekomen door jou vrienden ECHT GAAF!!!

    Ik zat ook eigenlijk aan hun te denken en omdat s"morgens het weerbericht met rukwinden werd gezegd,was ik bezorgd!

    Maar God Zij Dank ben ik erg blij te horen dat jullie allen goed zijn aangekomen!

    HIEPERDEPIEP HOERA HOERA VOOR DE PRINS OP DE MOTOR!!

    Moge de almachtige jullie allen bewaren en behoeden in jullie levens jaren!!

    Groetjes Mama Mantu

  • 17 Juli 2011 - 19:13

    Marianne:

    Welkom terug wereldreiziger:-))

  • 17 Juli 2011 - 20:14

    Frank B Te S:

    Het was mij een waar genoegen om met dat k*t weer naar je toe te rijden, ik bedoel jij had er bijna 7000 km op zitten en ik dan 2 x 130 km.

    Edwin ik vind het een prestatie, petje af

    Frank

  • 19 Juli 2011 - 08:53

    Edwin:

    Dankje Frank

  • 31 Juli 2011 - 11:31

    Oom Ulbe & Tante Lan:

    Zo, mooi weer thuis bij je Paula!!!
    Wat een ontvangst bij Lutte.
    Vanwege vakantie van Hans, met Bhartie en de 2 jongens de laatste 2 weken weinig tijd gehad. Hans inmiddels terug nr Dubai, anderen blijven tot eind aug.
    Je reisverslag met foto's etc. goed koesteren Edwin, maak er een interessant verslag van. Kan Paula waarschijnlijk wel.
    Tot ziens en groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 59293

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: