Dag 11 van Skibotn naar Ballangen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 11 van Skibotn naar Ballangen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 11 van Skibotn naar Ballangen

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

08 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Voor de lezers sorry van dit lange verslag heb veel meegemaakt vandaag.

Van Skibotn naar Ballangen afstand 261 km.Vanmorgen reisdagboek bijgwerkt tent afgebroken.Lekker weer hier denk tussen de 20 en 30 Graden.Log bijgewerkt op de computer van de camping. Moest de computer met 3 Noorse dames die net hun Bachelor gehaald hadden. Waren nu op wandeltocht van de Noordkaap naar het zuiden van Noorwegen.Ik dacht dat ik rond 13.00 uur gestopt was maar toen ik mijn telefoon pakte om Paula te bellen yag ik dat het al bijna 14.00 uur was.

  • 08 Juli 2011 - 12:14

    Paula:

    Ik heb je verhaal natuurlijk al gehoord, toch leuk om het (opnieuw) te lezen ;-D

    Fijn zo'n rustdag hè, geniet maar lekker van het lopen!?! :-)

    Knufff
    x

  • 09 Juli 2011 - 01:09

    Frank B Te S:

    Wat is de prijs omgerekend van 400 NOK naar euries, ik denk belachelijk veel, maar ach als het smaakte en voldoende was ....

  • 09 Juli 2011 - 08:54

    Edwin Vermeer:

    Hee Frank ongeveer 45 euro duur he

  • 10 Juli 2011 - 13:27

    Frank B Te S:

    HALLO mag het wat minder, € 45 is idd BELACHELIJK DUUR.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 59288

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: