Groeten van Edwin uit Surnadal - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Groeten van Edwin uit Surnadal - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Groeten van Edwin uit Surnadal

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Edwin

06 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Dag allemaal,

Vanavond heb ik Edwin gesproken, dat was erg fijn om zijn stem weer te horen! Hij heeft honderuit gesproken over vanalles en nog wat.

Zo ook over de "Duitse buurtjes", Sabine en Uwe met hun 2 honden. Met hen heeft hij deze week heerlijk bier en snaps gedronken. Hij had niet echt in de gaten hoe laat het was, wel dat hij méér Engels door het Duits heen aan het praten was…uiteindelijk lag hij rond half 3 op bed.

Vandaag is hij aangekomen in Surnadal, een klein "gehucht", zo'n 100km onder Trondheim. Hier heeft hij zijn tent opgezet, zulks zweten omdat het zo broeierig was. Daarna iets van biefstuk met groenten gekookt en was vanavond al bezig met zijn ontbijt zodat hij morgenochtend bijtijds kan vertrekken.

Gisteren en vandaag heeft hij heerlijk gereden, ontzettend veel bochten! Vandaag van Grong naar Surnadal was het zo'n 300km, wel frisjes, pas op de laatste 20km ging het miezeren, daar was de weg zeiknat dus het had daarvoor heel hard geregend!

Morgen (donderdag 7 juli) is Geiranger zijn bestemming. Iets met een tunnel waar hij doorheen wilt rijden.

Waarschijnlijk heeft hij morgen wel internet tot zijn beschikking en hoopt dan de dagen die nu al achter hem liggen nog te kunnen delen met jullie! Hij heeft nl. nog wat filmpjes te uploaden, ook ik ben erg benieuwd!

Groeten van Edwin!!
(en van mij -Paula-)

• 06 Juli 2011 - 21:09

Rinco:

Die tunnel zal dan de Laerdaltunnel wel zijn, bekend om de holle ruimtes met verschillende kleuren. Ook gelijk een van de langste van.....europa????

Leuk om van een collega ook wat dingen te lezen van naast het werk.

Mooi dat hij het naar de zin heeft!

• 07 Juli 2011 - 07:21

Frank B Te S:

Ben ook benieuwd naar zijn laatste stuk van zijn reis, Paula nog maar 8 daagjes, ik zie je zaterdag xxx

• 08 Juli 2011 - 07:38

Marc:

Hoi Edwin

Even een beetje gas geven in de tunnel voor de betere sound.
    spreek je binnenkort als je thuis bent.

groetjes ons 4ren

• 08 Juli 2011 - 08:41

Carin:

leuk dat je zoveel mensen tegenkomt en iedere keer weer mooie verhalen!
    Paula: nog ff aftellen