Vervolg dag 10 naar Skibotn - Reisverslag uit Skibotn, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Vervolg dag 10 naar Skibotn - Reisverslag uit Skibotn, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Vervolg dag 10 naar Skibotn

Door: edwinvermeer

Blijf op de hoogte en volg Edwin

03 Juli 2011 | Noorwegen, Skibotn

Ben over een berg gereden waar op 377 meter hoogte nog sneeuw lag. Dacht dat ik een door een wolk reed maar het was stiekeum begonnen met miezeren. Volgens mij was de temperatuur onder 0.weg was heerlijk bochtig langs fjorden en over bergen.maar mijn band blijft vierkant??? Snap het niet spanning is goed, heb ik mischien teveel lading bij me? Gestopt voor een tankstop. hier kwam ik 2 aangeschoten Noorse jongelingen tegen. Grappig gesprek in slecht Engels. Voor het eerst trouwens dat ik een jonge Noor tegen kom die slecht engels spreekt.Of ik op de sneeuwscooter reed in de winter, waarom ik geen Harley Davidson of een racer had.Waar mijn vrouw was( ze zagen de ring aan mijn vinger) Toen ik vertelde dat ik 3 weken weg "mocht" van mijn vrouw zeiden ze met dikke tong: " you've a good wife". Dat kon ik allen maar beamen :-)Toen ik starte werd het even stil een 3cilinder hadden ze nog niet eerder gehoord.Technisch 1 en ander uitgelegd. Werd door de heren nog gewaarschuwd voor Bad Tarmac en de regen was slipery zeiden. De regen waar ze het over hadden was het aantrekken van een regenpak niet waard. Maar i.p.v Bad Tarmac hadden ze beter No Tarmac kunne zeggen.De weg mist gewoon over een stuk van 600 mtr. aangekomen op de camping dorstig. Het was rond 18.30 dus mooi op tijd dacht ik. Bestelde een biertje maar dat mocht niet in het weekeinde de uiterste bierverkooptijd is 18.00 uur in het weekend. GHRGHG !!! morgen drink ik om 4 uur koud bier en rijd dronken verder als dat moet stomme regel hier!! Tijdens updaten log 3 Noorse Dames ontmoet zij hebebn net hun Bachelor gehaald en lopn nu in 4 maanden van Noordkaap naar het zuiden van Noorwegen.

P.s heb gisteren op mijn gemakje alle berichtjes kunnen lezen, dankje doet me goed.
@ tante Cher loop hier af en toe tegen een berg op om van het uitzicht te genieten.
@ Marianne door jou heb ik nu voor het eerst weer eens aan Achmea gedacht.
@ Monique heb local stuf gekocht tegen de muggen heet:Djungelolja is een roller werkt goed.
@ Pap en Mam hoop jullie weer snel te zien heb veel te vertellen.

  • 03 Juli 2011 - 23:10

    Frank B Te S:

    nou daar hoef ik dus niet heen, na 18.00 uur geen bier, idd een stomme maatregel.

    Succes verder

  • 04 Juli 2011 - 10:59

    Jan Vd Wijngaart:

    Hoi Edwin, leuk om het verslag te lezen van je reis. Geniet ervan en ik wens je een veilige terugreis.

  • 05 Juli 2011 - 09:42

    Marc:

    hoi Edwin hier bij mij thuis staat het bier koud dus kom maar gauw terug met je verhalen en ervaringen. later als de kids groter zijn ga ik ook en hoop dat jij dan mee wil met mij.

    groetjes ons 4ren

  • 05 Juli 2011 - 21:36

    Chr Van Dasler:

    hoi edwin,ik heb nu dag 10 te pakken envolgens mij ben je al verder dan 10, hoop dat je het goed maakt daar in die kou, kan je nagaan dat het s'winters 50 graden onder nul is brrr lieve groeten van je tante Cher en een dikke knuffel erbij doei houdoe Cher.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Skibotn

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 59310

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: