dag 16 vervolg rustdag - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu dag 16 vervolg rustdag - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

dag 16 vervolg rustdag

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 Juli 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Na het internetten 2 koude biertjes gescoord.Camping weer opgelopen zie ik tot mijn verbazing de camper van Jan Kromkamp de ex-rijschoolhouder uit omgeving Den haag staan.Een warme ontmoeting volgde, het voelde bijna als thuis komen.We hebben onze biertjes gedeeld en besloten na wat huishoudelijke taken samen een pizaa te gaan eten.Dus eerst was van de lijn en Cola uitlaten.Later die avond, waarbij Jan er op stond dat hij wou betalen,kwam ik er tijdens het gesprek achter dat Jan en ik op dezelfde dag jarig zijn. alleen is hij 22 jaar ouder en dus ook een Steenbok. Toeval, lot, gelukkige loop van omstandigeheden, ik weet het niet, vindt het allemaal buitengewoon bijzonder. wat ook bijzonder hier is de grote van de pizza, ze hebben hele dikke bodems, en je kunt ze alleen voor 1-2 personen of voor 3-4 personen kopen. De noren delen hun pizza namenlijk in het restaurant. Daar zijn jan en ik dus mooi ingetrapt 2 pizza's voor 2 man is dus eigenlijk voor 4 man

• 11 Juli 2011 - 21:18

Frank B Te S:

Obelix zou vast en zeker gezegd hebben "rare jongens die Noren"

Leuk verhaal Edwin, was de pizza wel een beetje te betalen ....

• 11 Juli 2011 - 21:27

Mama Mantu:

HeHoi Edwin
    Nou dat is ook toevallig dat jij Jan kromkamp nog tegenkomt!!
    En ook dat jullie op dezelfde dag jarig bent,misschien moet het zo zijn!
    En je hebt ook samen lekker wat gegeten,en dat is een fijn gevoel toch!!
    Ik raak niet uitgekeken op jou reisverslag.

Nou Ed rij voorzichtig en kom veilig thuis.

Voor zometeen of straks of de komende dagen:SLAMAT MAKAN,SLAMAT TIDUR,SLAMAT RONDARONDA,SLAMAT ISTRIAHAD,SAMPEI BERTEMU KEMBALI.

Amatoooooo Edwin (mama mantu)

• 12 Juli 2011 - 08:35

Remco:

Hebben jullie wel allebei jullie bordje leeggegeten?

Groetjes Remco.

• 17 Juli 2011 - 11:36

Edwin Vermeer:

Hoi Frank pizza was ongeveer 30 euro koopje ;-)