Dag 16 Rustdag in Geiranger - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 16 Rustdag in Geiranger - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 16 Rustdag in Geiranger

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

08 Juli 2011 | Noorwegen, Geiranger

Vandaag dagje niet rijden heb tot nu toe 5250 km gereden in 14 dagen. merk dat ik moe wordt dus in overleg met Paula dagje rust.Ik was zoveel mogelijk aan het "doorzetten" om snel weer bij haar te zijn. We misten elkaar gewoon.Ze zei ik heb je liever zo goed mogelijk terug i.p.v. zo snel mogelijk. De lieverd.
Dus vanochtend de was gedaan, nu mijn log bijgewerkt en heerlijk een dagje toerist spelen.

Groet,
Edwin

  • 08 Juli 2011 - 15:32

    Wanda:

    Hey Edwin,
    Wat een verhalen komen er vandaag allemaal weer binnen.

    Mooi om zo met je mee te rijden, zo ben je dichtbij terwijl je ver weg bent.

    Wat een enorm aantal kilometers heb je er al opzitten. Ik zou op een rustdag als vandaag waarschijnlijk alleen maar op mijn buik liggen, om de billen rust te geven ;-)

    Succes met de verdere terugweg, enjoy.


  • 08 Juli 2011 - 16:57

    Remco:

    Hee E,

    Als je terug bent, schop ik je wel onder de kont... da's goed voor de doorbloeding! :)

    Groetjes Remco.

    ps Bij de psycholoog of psychiater staan nooit motoren geparkeerd.

  • 08 Juli 2011 - 17:12

    Els Boersma:

    ga je nu een reisboek schrijven?
    mooi om te lezen, al die verhalen.
    succes en veel rijplezier!!

  • 08 Juli 2011 - 17:46

    Ana Serani Divino:

    Hallo ani Edwin,

    Wat knap dat u zoveel km's heeft afgelegd in uw 1tje ;-)
    Doet u maar heel voorzichtig en rust elke dag goed uit zodat u straks veilig en wel weer bij tante Paula bent.

    Liefs Divino en ook knuffels van mn big sister Gigi xxx

  • 09 Juli 2011 - 01:04

    Frank B Te S:

    dat is gemiddeld 375 km per dag, best pittig.

    Niet alleen Paula wil je heel terug hoor, hoeveel km is het nu om terug te komen?

  • 09 Juli 2011 - 08:52

    Edwin Vermeer:

    Ja Paula heeft beloofd mijn billen te masseren :-) een extra reden om weer naar huis te gaan.

  • 09 Juli 2011 - 08:55

    Edwin Vermeer:

    Hoi Frank met Duitsland en denemarken erbij gerekend nog ongeveer 1800 km

    Groetjes
    Edwin

  • 09 Juli 2011 - 08:58

    Edwin Vermeer:

    Hoi els,
    Ik denk niet dat ik een boek schrijf maar dat er een reisverslag komt waar ik in vermeld wordt moet na de vakantie nog even contact zoeken met die meneer dan weet ik meer. Maar wie weet mischien mag ik in de toekomst ook reisverslagen schrijven dat zou een gaaf beroep wezen :-)

  • 09 Juli 2011 - 08:58

    Remco:

    Goeiemorgen King Kaap!

    Ik hoop dat je goed uitgerust bent, zodat je weer veilig de weg op kan.
    Maarreuh... waar blijven de filmpjes met al dat mooie scandinavische bochtenwerk? ...en de filmpjes van de gravelpaden waar je voorvering de klap opvangt van decimeters diepe kuilen? ...en de filmpjes van de glooiende routes die zich als een achtbaan om fjorden hebben gekruld?

    Houd alles heel & tot gauw!

    Groetjes Remco.

  • 09 Juli 2011 - 09:01

    Edwin Vermeer:

    heb je nou nog meer onderdelen nodig voor die kawa???? En Noors heb je toch niet nodig voor sex?? En als je het niet verstaat weet j eook niet wanneer ze lopen te zeuren :-)Kan een voordeel wezen :-)Maar ik yie je wel op de suzuki van Wiard denl volgende week donderdag of vrijdag overleg even met Paula die weet meer tegen die tijd
    Ammatoo

  • 09 Juli 2011 - 09:08

    Edwin Vermeer:

    Hoi remco, Krijg alleen de filmpjes van de foto camera maar geupload hier. Internet is hier meestal te langzaam. Dus als ik thuis ben krijgen jullie nog verslagen met reis filmpjes. Verder is het begrip internetcafe hier helemaal dood. Ze gaan er vanuit dat een i-phone of i-pad of iets dergelijks bij je hebt. alle campings hebben Wifi hier maar geen computer meer te vinden. Behalve achter de receptie enm die mag ik niet gebruiken ook al wil betalen. Ze yijn erg bang voor virussen hier.

    Nogmaals groetjes
    Heya

  • 09 Juli 2011 - 11:52

    Mama Mantu:

    HeHoi Edwin
    Nou het verbaast mij elke keer met jou reisverslag,ik vind het fantastis.
    Nou Ed je weet dat ik jou niet vergeet in mijn gebed.
    En hou je goed,eet goed, slaap goed,loop goed en komt veilig goed thuis.
    Voor zometeen of strakjes of de komende dagen;SLAMAT MAKAN,SLAMAT TIDUR,SLAMAT RONDARONDA,SLAMAT ISTRIAHAD,SAMPEI BERTEMU KEMBALI

    Amatoooooooo Edwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Geiranger

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 59304

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: