Dag 9 naar de Noordkaap!! - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 9 naar de Noordkaap!! - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van Edwin Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 9 naar de Noordkaap!!

Door: edwinvermeer

Blijf op de hoogte en volg Edwin

03 Juli 2011 | Noorwegen, Honningsvåg

Dag 9 naar de Noordkaap afstand 20 km. En dan naar Hammerfest hoogste Noordelijke stad van Europa. afstand vanaf Noordkaap naar Hammerfest 281 km. Vandaag rustig begonnen met pakken om 8 uur. Ontbeten met spek en ei en groente. Tijdesn ontbijt kwamen de 3 Nederlanders voorbij op de motor. Mijn hutje staat namelijk langs de weg naar de Noordkaap.Toch wel een beetje zenuwachtig vol verwachting klopt mijn hart zeg maar.
11 uur vertrokken en op de weg naar boven kwam ik 3 andere Nederlandse motorrijders tegen waarvan er 1 hele rare lijnen reed. Snap dat wel een beetje,de weg is hier hier soms verkeerd verkant en er zit veel spoorvorming in de weg. I.p.v van opnieuw asfalteren frezen ze de grootste hobbels weg. Kan ook wezen dat sneeuwschuivers deze groeven maken ik weet het niet. Maar je voelt je motor dus een een beetje trekken of wiebelen.Valt soms scherper of juist minder scherp in dan verwacht of is het mijn zenuwachtige gevoel in combinatie met die vierkante achterband.??? Voelt raar, de weg naar boven gefilmd met mijn andere camera. Boven aangekomen Kam ik 1 van de 3 Nederlanders tegen. Ze hadden ,5 dag moet wachten op een kettingset.Ze hebben om tijd in tehalen na die tijd dagafstanden gereden van meer dan 500 km. Petje af zeg. Duitse motorrijder op de foto gezet en foto's en filmpjes van het uitzicht gemaakt.
Zo "been there got the picture and some other stuff". Yes joepie geweldig !!!

  • 03 Juli 2011 - 10:50

    Gerben:

    Hé die Ed,

    Ik zag al die mails binnenrollen en dacht toch maar eens kijken wat die Vermeer nu weer uitvreet. Das wel ff vette shit ouwe! :D Stukje over het noordelijk halfrond kachelen. Strakke actie! Ziet er uit als enerzijds super gaaf en anderzijds eenzaam gebied. Have fun onderweg, doe voorzichtig en spreek je afterwards ;)

    Groet Gerben

  • 03 Juli 2011 - 11:10

    Frank B Te S:

    Geweldige ervaring heb je nu opgedaan, en erg leuke filmpjes, kortom ben nogmaals erg trots op je

  • 03 Juli 2011 - 19:56

    Mama Mantu:

    HoiHoi Edwin
    Ik volg elke dag jou verslag,en ook foto's.
    Ik vind het erugg gaaf,jij kan op je borst kloppen en zeggen;Ik ben op Noordkaap geweest!!
    Ik ben ook trots op jou,echt jij bent goed bezig.
    Misschien voor straks of morgen,SELAMAT MAKAN=SELAMAT TIDUR=SELAMAT NAIK MOTOR!!
    SAMPEI BERTEMU KEMBALI!!
    Dari Mama Mantu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Honningsvåg

Edwin

Hallo allemaal, Vanaf 12 september 2012 ga ik voor 12 dagen een motorreis maken naar de Faroer Eilanden. Hier kan je lezen over mijn avontuur en ervaringen. Groetjes, Edwin

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 59295

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 September 2012

Faeröer eilanden met Triumph

23 Juni 2011 - 15 Juli 2011

Noordkaap op de motor

Landen bezocht: